#1 Vælg indmeldelsesform
Jeg ønsker at være medlem hos
Politiforbundet
Jeg er pensionist
Jeg er elev
#2 Medlemsgruppe

#3 Personlige oplysninger
Indmeldelsesdato: *
Personnummer: *
Fulde navn: *
Adresse: *
Evt. stednavn:
Postnr.: *
By: *
Land: *
Mail privat: *
Mobiltelefon privat: *
Bankoplysninger:
Registreringsnummer *
Kontonummer: *
#4 Samtykke
Dato: *
Du har til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Dette kan du gøre ved at kontakte Politiforbundet. Det anbefales, at dette sker skriftligt.

Henvendelser om samtykke rettes til Politiforbundet, som er dataansvarlig. Der kan sendes sikkert til mail@politiforbundet.dk. Det forudsætter dog, at du selv har adgang tl at sende fra sikkermail. Alternativt kan du fremsende din anmodning pr. brev til Politiforbundet, Gammel Kongevej 60, 11. sal, 1850 Frederiksberg. Hvis du ønsker nærmere oplysninger om hvordan du kan trække dit samtykke tilbage er du velkommen til at kontakte Politiforbundet på tlf. 33 45 59 00.

Hvis du vælger at trække dit samtykke tilbage, påvirker det ikke lovligheden af vores behandling af dine personoplysninger på baggrund af dit tidligere meddelte samtykke og op til tidspunktet for tilbagetrækningen. Hvis du tilbagetrækker dit samtykke, har det derfor først virkning fra dette tidspunkt.
#5 Send indmeldelse
#2 Medlemsgruppe